انجام ۲۰۰ عملیات آتش‌نشانی مرتبط با سیل مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) غربالگری جنین ممنوع شده یا استاندارد؟ محمد، دومین نام پرطرفدار پسران در انگلستان شد! تداوم بارش شدید باران و تگرگ در خراسان‌رضوی | انسداد ۳ مسیر جاده‌‌ای در استان (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوت یک موتورسوار براثر تصادف در میدان استقلال مشهد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعداد تماس‌های اورژانس مشهد رکورد زد | از تماس‌های غیراورژانسی بپرهیزید (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) احتمالاً دیگر بارشی به این میزان در مشهد نداریم (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای مرحله دوم طرح هوشمند کنترل سارقان با پابند الکترونیک امتحانات نهایی دانش‌آموزان لغو شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) ناتوانی در صدور کارت امتحانات نهایی به هیچ عنوان قابل پذیرش نیست پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی | شدت بارش‌ها از روز یکشنبه کاهش می‌یابد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) دانش‌آموزان بدون کارت امتحان نهایی، به مدرسه یا میزخدمت مستقر در نواحی آموزش‌وپرورش مراجعه کنند میدان امام علی (ع) به امام حسن (ع) بسته شد (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) رونمایی از سکه ولایت عهدی امام رضا(ع) در مشهد کشف ۴۰ کیلوگرم چای تریاکی در فرودگاه امام (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حضور ۳۸۰ پزشک و پرستار در شهرستان‌های خراسان‌رضوی (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) آمادگی حوزه سلامت مشهد برای مواجهه با حوادث احتمالی ناشی از سیلاب بیش از ۴ هزار تماس با اورژانس مشهد درپی بارش باران‌های سیل‌آسا خسارت ۴۵ هزار میلیارد ریالی سامانه بارشی اخیر به بخش کشاورزی خراسان‌رضوی تاکنون (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

در فرودگاه‌ها ماسک بزنید | تاکید بر اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در ستاد و فرودگاه‌ها

  • کد خبر: ۱۱۷۶۰۹
  • ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
در فرودگاه‌ها ماسک بزنید | تاکید بر اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در ستاد و فرودگاه‌ها
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، طی بخشنامه‌ای بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در محیط کار اداری و عملیاتی و همچنین ترمینال‌ها به‌منظور صیانت از جان مسافران در فرودگاه‌های کشور تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «حمیدرضا سیدی» اعلام کرد: این بخشنامه باتوجه‌به هشدارها، گزارش‌ها و آمارهای رسمی ارائه شده توسط مراجع رسمی در خصوص گسترش شیوع کووید ۱۹ و همچنین مشاهدات میدانی در سطح شرکت و فرودگاه‌های کشور مبنی بر افزایش ابتلای کارکنان به بیماری کرونا صادر شده است.

بر همین اساس مدیران کل و مدیران فرودگاه‌ها به استناد بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ارسالی از سوی مراجع ذی‌صلاح و با استفاده از اختیارات و ظرفیت‌های قانونی موجود موظف هستند حساسیت بیشتری نسبت به نظارت بر فرایند ورود مسافران توسط نمایندگان سازمان‌های مستقر و مسئول اعمال کنند.

در بخشنامه سیدی خطاب به مدیران و مدیران کل ستادی نیز بر اجرای اقدام‌های مرتبط در جهت رعایت همه شیوه‌نامه‌ها به‌ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و ... در زیرمجموعه سازمانی تأکید شده است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، باتوجه‌به این بخشنامه با کارکنانی که عادی انگاری کرده و الزام‌های مذکور را رعایت نکنند برابر ضوابط اداری برخورد خواهد شد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->